Samen naar succes

“Wat moet uw kassa kunnen?” Dat is de eerste vraag die wij u zullen stellen. Het antwoord op die vraag vormt het begin van uw verhaal. Een verhaal waar wij als partner naar luisteren, en ook mee aan willen bouwen.

Het juiste kassasysteem is een belangrijke bouwsteen voor uw zaak. Het stelt u in staat uw onderneming efficiënt te beheren en uit te bouwen tot een succesverhaal.

KassaPlanet zoekt samen met u naar de beste oplossing om dat doel te bereiken. Zowel voor, tijdens als na verkoop. Want uw succes verzekert het onze.

U krijgt van ons niet enkel een uniek kassasysteem op maat van uw zaak. Maar ook de nodige begeleiding om uw kassa volledig onder de knie te hebben. Dankzij onze gratis training bij u ter plaatse kan u meteen aan de slag. Vragen? Problemen? Ook als we al lang uit het zicht zijn, staan we voor u klaar.

Meer dan 20 jaar ervaring

Het KassaPlanet team telt al meer dan 20 jaar expertise in het domein van kassasystemen. Dat is 20 jaar aan expertise en ervaring met het vinden van de juiste oplossing voor iedere klant.

KassaPlanet is dan ook een betrouwbare partner voor wie op zoek is naar een efficiënt kassasysteem dat u helpt bij het uitbouwen van uw zaak.

Maatwerk, kwaliteit en service

Onze waarden zijn bondig samen te vatten in 3 woorden. Maatwerk, kwaliteit en service.

Maatwerk

Iedere onderneming en iedere klant is uniek. Daarom nemen wij uitgebreid de tijd om uw kassasysteem op maat van uw zaak te programmeren. En op maat van uw behoeften.

Kwaliteit

Wij kennen onze producten door en door. Enkel de meest functionele en efficiënte kassasystemen halen ons gamma. Zo staan wij garant voor kwaliteit.

Service

Technische ondersteuning is een belangrijk deel van onze service. Voor, tijdens, maar ook na verkoop kan u bij ons terecht voor vragen en eventuele problemen. Bovendien bieden wij u steeds een vrijblijvend onderhoudscontract aan.

De service is vriendelijk, goed en bovenal snel

Kassaplanet heeft bij de levering de tijd genomen om het systeem grondig uit te leggen, zodat ik zelf bvb. een prijs en/of artikel kan aanpassen of toevoegen, hoe de stock te beheren, een kasrapport te nemen. Bij verdere vragen kunnen wij steeds terecht bij de supportdienst, en wordt er telefonisch ondersteuning geboden.

Marleen en Eddy - Bakkerij Van de Walle